RSS

Thursday, September 3, 2009

Bulan_Ramadhan_di_SMAPL

SMAP Labu, sekolahku.. Hmm...time puasa besenyer bangun awallah jugak..Hehe,nak bangun sahurlah katenye..Kalo tak lambat bangun..Tapi kalo tak sahur nanti lapar pulak..Camne nak puasa..Lagipun sahur ni membezakan antara puasa orang Islam dengan orang Nasrani...Biasanye time sahur aku bangun kul 4.50 pagi..Hmmm...Dewan makan sediakan makanan yang sentiasa berelaukkan ayam..Yelah..Takde ayam,mesti tak selera kan??

Nmm..Pastu aku teruskan kehidupanku di SMAPL macam bese..biler PMR dah dekat,lagi sibuklah jadinye..Hohoi,keje cikgu bagi bertimbun-timbun...Sampai tak cukup tangan nak buatnyer...Ape,dia ingat kita ni ROBOT???? Em,,tapi takpelah..Nak PMR cemerlang kenalah tanggung sumenyer tu..

Bukak puasanyer besenyer dewan makan sediakan makanan yang sudah pasti menyelerakan dan mengenyangkan...Alar,ble dah lapar,sume makanan jadi sedap..Betol tak???Aku besenye nasi kat pinggan tu macam piramidlah bentuknyer..Hehe..Tak leh watpe..Dah lapar,camtu lah jadinyer..Kat SMAPL bukak puasa lepas solat maghrib..Aku makan cukup berselera..Hehe,tak leh nak watpe..Aku memang suka makan..Lagi-lagi kalau mak saya yang masak..Sedap giler...Sampai menjilat pinggan....

0 comments:

Post a Comment